Aksaray Üniversitesi
İslami İlimler Fakültesi
YAZ OKULUNA BAŞVURMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

 YAZ OKULUNA BAŞVURMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

 

YAZ OKULU ESASLARI

 

Başka Üniversitelerden Yaz Okulu Dönemi’nde ders almak isteyen öğrencilerimizin aşağıda belirtilen ilkelere uymaları gerekmektedir.

  1. Başvurular 03.07.2023’den itibaren yapılacaktır.
  2. Yaz okulunda yalnızca devlet üniversitelerinden ders alınabilir.
  3. Yaz okulunda en fazla 3 ders alınabilir.
  4. Yaz okulunda alınacak derslerin ders içerikleri ve AKTS kredi denkliği sağlanmalıdır.
  5. Deprem nedeniyle evrakların takip ve teslimi danışmanların kurumsal e-mail adresleri üzerinden yapılacaktır.
  6. Yaz okulunda ders almak isteyen öğrenci şu adımları izlemelidir:
    • Alınmak istenen dersler belirlenir.
    • Hangi üniversitede bu derslerin açıldığı, ilgili üniversitelerin web sayfaları takip edilerek tespit edilir.
    • Dersin alınacağı üniversiteden ders içerikleri, ders AKTS bilgileri temin edilir ve incelenir. Fakültemizin ders içerikleri ve AKTS’leriyle uyumluluğu kontrol edilir.
    • Yaz Okulu Başvuru Formu doldurulur.
    • Doldurulan form ve her iki üniversiteden alınan ders içerikleri danışmana ulaştırılır. Danışmanın kontrol ve onayı istenir. (Sadece alınmak istenen ders ya da derslerin içerikleri danışmana gönderilir.)
    • Danışman onayından sonra yaz okulu alacakların listesi Fakülte Yönetim Kurulu tarafından karara bağlanarak kesinleşir.
    • Dersi alacağı kesinleşen öğrenci, dersi alacağı üniversiteye başvurarak kaydını yaptırır.
    • Yaz okulu sonrası, notlarını gösteren Transkript belgesini fakültemize ulaştırır.
    • Başvurup gitmeyen veya onaylanan dersi açılmayan öğrenci danışmanına bilgi vermek zorundadır.
    • Notlarını ulaştırmayan veya başvuru yaptığı halde yaz okulu kaydı olmayanların ilgili derslerinin notları G olarak işlenir.
  7. Anlaşılmayan hususlar ve danışmanlıkla ilgili konularda e-mail yoluyla ya da mesai saatleri içerisinde danışmanların dahili kurum telefonlarından bilgi alınabilir.

 

  Not: Yapılan her türlü değişikliklerden danışmana bilgi vermek gerekmektedir. Danışmanlara ekte bildirdiğimiz mail adreslerinden veya fakülte dahili numaralarından irtibata geçilmesi gerekmektedir.